Public Lecture on Houphouetology or 33 Years of Côte d’Ivoire History – Video

The Félix Houphouët-Boigny Foundation for Peace Research organizes, as part of the activities of the Félix Houphouët-Boigny Year marking the 25th anniversary of the death of the father of the modern Ivory Coast, a conference on the theme: "Houphouetology or 33 years of the history of Côte d’Ivoire" hosted by Mr Rudolf Egnankou Anwumboh on Friday, December 07, 2018 from 4 pm in Yamoussoukro.

Conférence Publique sur l'Hpouhouëtologie ou 33 ans de l'histoire de la Côte d'Ivoire: DIRECT - LIVE

La Fondation Félix Houphouët-Boigny pour la Recherche de la Paix organise dans le cadre des activités de l' Année Félix Houphouët-Boigny marquant les 25 ans de la disparition du père de la Côte d'Ivoire moderne, une conférence sur le thème: ''l'Houphouëtologie ou 33 ans de l'histoire de la Côte d'Ivoire" animée par M. Rudolf Egnankou Anwumboh le vendredi 07 décembre 2018 à partir de 16H à Yamoussoukro.#AnnéeFHB2018 #FelixHouphouetBoigny #FHB #Yakro #Yamoussoukro #FONDATIONFHB #RadioDeLaPaix #PAIX #UNESCO #ISESCO #UA #CRECP #EPP #DIALOGUE #CIV #CI #CIV225 #CI225 #Réconciliation #CivPaix #Houphouetologue #houphouetologie #Houphouetology #Houphouetphile

Gepostet von La Radio de la Paix am Freitag, 7. Dezember 2018
Posted in Videos and tagged , , .